Sådärja!

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag slängt på lite smink & kläder så nu känner jag mig genast mycket fräschare vem skulle inte göra det? ;)  Vid halv 1 så ska vi åka till Tobbes farmor & farfar äta mat & lite så , mumsigt alltid så god mat :) 
Just nu så sitter jag & lyssnar på Alicia Keys - no one jag älskar henne & den låten kan inte sluta lyssna , haha!

Jag satt & tänkte igår kväll när jag proppade i mig massa vitlöksbröd att jag måste verkligen ta & gå ner i vikt , jag kommer inte må bra av att sitta & bara moffa hela dagarna. Måste även röra på mig mer , det är väl de som är de viktiga sen kan man kanske moffa hur mycket man vill bara man rör på sig ...

HJÄLP!  Jag behöver verkligen hjälp med min blogg att fixa iordning den så den ser bra ut  lite sådär proffsig ;) haha! Och om det är någon som kan hjälpa mig så skriv här eller skriv till min mail. Jag skulle bli skitglad är trött på utseendet av bloggen just nu & jag kan ju inte ändra den :/

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av marielle:

http://sarasfoto.blogg.se/ hon gjorde min blogg, skit duktig =)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Ja, hon sa att hon skulle hjälpa mig men de har inte hänt något :P

Kommentera inlägget här :