Söndag

publicerat i Allmänt;
Såg att Tobbe hade skrivit ett inlägg & lagt ut bilder  hmm skit snygga eller INTE världens fulaste iallafall på mig , haha!

Idag har jag namnsdag också ;D
Grattis till mig själv !

idag så har vi vart hos tobbes föräldrar & sen vart hos min farmor & hälsat på hon blev så glad så ;D
men men , nu sitter jag här & har inget roligt att berätta faktiskt skulle ha åkt till någon som Tobbe kände men nu blev det inte så & jag som inte har ridit eller något sånt :/ hmm . lite tråkigt.

     

Här ligger Wiggo med sin snuttis & myser <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

sån där dinlgis har melwin med, exakt samma :D

2:a kommentar, skriven , av j:

men himmel, han är för jäkla sööööt! :)

3:e kommentar, skriven , av sara:

gud vad söt han är =)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

åh vad söt!! =D

5:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Han ser ju så jävla hel mysig ut å ja döööör, hehe. Ta hand om er Bea

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

grattis i efterskott på namnsdagen :)

7:e kommentar, skriven , av cassandra:

han är ju stört sööt :)

Kommentera inlägget här :