Söndag ...

publicerat i Allmänt;
Idag så vakna jag med ont i halsen & feber så ska bara ta det lugnt idag & bli frisk , jag hoppas det försvinner tills imorgon för jag vill verkligen till Jonna & dom . FAN , det är väl typiskt såhär var det förra nyår också jag var sjuk ont i halsen & feber samma skit som nu. :/ Usch!

Jag ska snart hoppa in i duschen tvätta håret & så tills imorgon så jag har det klart , sen så ska jag faktiskt dega i soffan med lite godis kanske ? Eller något sånt jag får åka & köpa.. JAG SKA BLI FRISK , jag håller på & trycker i mig C-vitamin & honungsvatten yack! men måste man så måste man :)

men nu ska jag kila !

Bärsele till Salu säg till !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

är det bättre med T nu ? :)

2:a kommentar, skriven , av jonna:

åh, hoppas hoppas du blir frisk!!

3:e kommentar, skriven , av Bea:

anonym : - det är braa..

jonna ; - jag ska göra allt för att bli frisk :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad härligt :) , du sköter om wiggo utmärkt :) eller ja ni båda, fast man vet ju mest om dig =). Vagnen var super fin =).
Gott nytt år ;D

5:e kommentar, skriven , av Bea:

Tack så mycket & gott nytt år på dig också :)

Kommentera inlägget här :