Sweet dreams

publicerat i Allmänt;
Nu så är både jag & Wiggo trötta så vi går & lägger oss. Wiggo har vart jätteduktig idag & tagit nappen en liten stund men sedan spottat ut den igen, men det går ju framåt.  Wiggo får tillägg på kvällarna när vi ska gå & lägga oss så kanske han håller sig en längre tid istället för att han vaknar var tredje timme & ska ha min tutte , men han har väldigt svårt att ta flaska också så jag vet inte hur det ska lösa sig vissa dagar så tar han den andra dagar inte. Han får ju inte tillägg annars men jag tyckte det skulle vara skönt om man fick sova några timmar längre på nätterna därför provar vi med det & en gång så funka det & Wiggo sov i hela 5-6 timmar , toppen! :)

Íkväll så har vi haft besök utav min kusin & hans tjej det filma Wiggo så de ska bli kul & få se sen om man får kolla alltså :) Ikväll har jag även kollat runt på blocket efter barnvagn eftersom jag vill ha en hemma hos mamma & pappa & en här i lägenheten så slipper man släpa med sig den hela tiden när man ska dit , lite jobbigt. Så jag hittade en för 1500 : - märket var Nowalex & det var en -07 så jag tycker inte att de va så fasligt dyr eftersom den inte var så mycket använd heller. Men är det något som har hört talas om märket ens? Jag ha aldrig hört namnet så är därför lite osäker behöver en vagn med bra fjädring & det stod att de skulle vara bra så jag hoppas det men tänkte endå höra ifall de va nån som visste något om denna vagn?

GOD NATT !

Kommentera inlägget här :