Tisdag / Tuna park

publicerat i Allmänt;
God kväll !

Idag så har vi vart på Tuna Park med Jonna, Magnus & lilla Ludde , riktig gullunge det där & jag tror han tyckte att Wiggos hår va fint för han klappa Wiggo på huvudet haha, sööt ;D Vi gick runt & köpa lite julklappar men jag tror det mest blev till dom små pojkarna , sen så blev dom båda väldigt hungriga så vi gick & satt oss med dom & åt .
Jag berättade för Jonna & Magnus att Wiggo nästan aldrig bajsade kanske varannan vecka eller något sånt där & precis då så la Wiggo av världens brakare & fyfan va vi skrattade & efter det så la Ludde också av en , haha gullungar :) Sen så va Wiggo lite ledsen också men sen när han blev tyst så hade det smittat av sig till Ludde men efter ett tag blev dom båda tysta jag tror dom leker " följa john ". Sen så var vi en snabbis till Barnens hus & kollade lite. Sen så ska Ludde få sin present också nästa gång vi ses kom jag på :)

Här är dom små killarna + jag & jonna :)

    

Här är kläderna jag köpte till Wiggo .

       

* Hängsel byxor från H&M storlek 68
* Tröja från H&M storlek 62
* Gråa mysbyxor från Lindex storlek 62
* Grå/grön body med gitarrer på från Lindex storlek 62
* Mörkblå / blå body från Lindex storlek 62

Köpte lite för stora kläder till honom eftersom han växer så det knakar. Jag såg att det var någon som skrev att Wiggo var stor för att vara 2 månader men det tycker jag verkligen inte faktiskt om man tänker på storlekarna på kläder så har han 56 & det är från 1-2 månader han är ju endå över 2 månader (a) Fast man ska väl inte tänka så heller men jag tycker iallafall inte att han är så stor & han ser nog större ut eftersom han har så mycket hår han ser mer "vuxen" ut  & så är han nog lite små rund om kinderna också men det är ju så bebisar ska vara. Goa & runda
<3

Kommentera mera , ni är lite snåla :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

guud vad fina kläder, melwin är två månader den 13:e & han har 56 till 62. drar wiggo då?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

gulliga bebisar! :)

3:e kommentar, skriven , av angelica:

vad söt wiggo är :)

4:e kommentar, skriven , av Monica:

Söta :) Bebisar växer i så olika takt,men jag tycker Wiggo ser "normal stor" ut..skall försöka kommentera mera :)

5:e kommentar, skriven , av j:

det var så trevligt idaaag! Wiggo är en riktig sötnos! :)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Svårt att kommentera ibland:) Hur ska ni fira julafton då?

7:e kommentar, skriven , av Nathalie:

fy fasiken vilken underbart söt unge ni har alltså! jag smälter varje gång jag ser honom!!!!!! puss

8:e kommentar, skriven , av linda:

vilka gullungar :)

9:e kommentar, skriven , av sara:

Gud va söta era små bebisar är :) blir så avundsjuk på att se er :) måste va himla kul att ni båda har fått barn nästan samtidigt :)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker att du och jonna är väldigt lika :D

Kommentera inlägget här :