Tisdag

publicerat i Allmänt;
Tjoho ;D
idag vakna vi runt halv 10 för då ringde pappa & väckte mig . :P Sen så gick vi upp åt frukost vid TV:n & tog de lugnt... Sen så gick jag till skolan & hälsade på min gamla klass & så fick Wiggo presenter ... åh gud så fint det var & jag blev super jag av att få se alla :) Efter skolan så gick jag ner på stan mötte Tobbe & så gick vi för att träffa Bella & Max så han fick sin julklapp & Wiggo fick sin utav honom. Tack så mycket :)
Sen så gick jag & Tobbe till djur affären där vi köpte guldfiskar så nu är jag matte åt 2 guldfiskar , haha ! :) Fast jag har inte bestämt något namn än så vi får se. Nu så sitter jag hemma & ska snart börja städa igen , städa ju igår men de såg ut som ett bombnedslag i morse igen Tobbe stökade ner :P ..  Nu så ska Tobbe & Wiggo gå ut & gå till Tobbes mammas kompis som bor nästan bredvid oss.  Jag stannar hemma!

På torsdag så ska jag & Bella ( syster ) gå på stan hon ska väl försöka handla lite julklappar . :P jag är faktiskt klar snart bara Tobbe kvar fast jag vet vad jag ska köpa åt honom , tror jag iallafall ?

Men nu ska jag kila iväg igen. Nu så har jag sladden till kameran så nu kan jag lägga in bilder & så igen men jag fixar det ikväll :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

D va så himla kul att få träffa er=) Glad över att höra att du mår bra, och jätte kul att få se SUPER DUPER SÖTA Wiggo=) Han e verkligen en kopia av dig Bea=) Ta hand om er=) Caitlin

Kommentera inlägget här :