Torsdag & shopping

publicerat i Allmänt;

Vakna kl halv 10 Wiggo ville ha mat sen gick vi & kollade på Våra Bästa År . Efter det så åkte vi hem & fixade oss lite sen åkte vi & shoppa massor , vi var på Underbara Hem , Jysk , Växtriket, Rusta & Willys så nu är man några hundralappar fattigare men så är det.
Måste köpa julklappar åt mamma & pappa sen Tobbe också & jag har ingen aning om vad jag ska köpa , några förslag?

Åt tacogratäng idag eller Tacopaj som jag kallar det & jag tycker att de va riktigt gott satt fint i en mage som var riktigt hungrig också , haha! ;D Sen nu sitter Tobbe & Wiggo & kollar på Coops medans jag sitter här & skriver lite men ska snart gå ner & tvätta en tvätt till är värsta tvätthögen. Aja så blir det när man har en liten bebis han spyr på alla sina kläder :P gullunge !

Imorgon så ska jag till min mormor & äta lunch med mamma & pappa , Tobbe ska tyvärr inte med för han ska till skolan & plugga stackarn. :P Nej nu ska jag gå & fixa lite .
Kul att ni kommenterar så mycket , i like it ;D Men men  , vi kanske hörs sen då!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Eftersom vi kommenterar så mkt, kan väl du kommentera tillbaks nån gång ? ;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja, jag brukar svara & kommentera.

3:e kommentar, skriven , av grisen:

Jag vill med ha en bäbis som spyr:D

Kommentera inlägget här :