trött & stressad

publicerat i Allmänt;
Egentligen så tycker jag inte alls om såna här högtider som julafton man blir så stressad när de gäller att städa, köpa julklappar & åka hit & dit. Idag så har jag vart super stressad vet inte varför men jag har vart de i några dagar nu & så har jag fått ont i hjärtat vet inte om de beror på det ? Jag borde varva ner lite kanske .. Det är ju det bästa för Wiggos skull också så slipper han ha en morsa som springer runt som en liten virrhöna. Usch, jag tänka mig det själv! Jag hoppas dagen imorgon blir mer avslappnad & lugn. Först kl 11 så ska vi åka till Tobbes föräldrar , sen runt halv 2 - 2 så ska mamma komma & hämta mig & Wiggo så vi ska åka till min mormor & hälsa på sen så ska vi ut till mamma & pappa i ärla ska hjälpa mamma att städa, laga mat & lite sånt. För vi ska vara hemma hos oss på kvällen , farmor kommer ner . Vi brukar alltid vara hos farmor annars men nu så kände hon att hon inte orkade med det så vi ska vara nere hos oss istället men det spelar ju inte så stor roll :)

Om jag ska vara ärlig så har jag inga julkänslor alls men jag tror det beror på att det inte är någon snö & jag skulle bli överlycklig om jag såg att det kom ner snö nu eller om jag vakna imorgon bitti & kollade ut genom fönstret & såg snö. ååh, då skulle jag verkligen ha julkänslor. Vi har ju alla julklappar under granen nu och allt men endå så känner jag inget , jag hoppas det blir bättre imorgon när man får öppna lite julklappar osv. ;D Nu är jag super trött & Wiggo är super pigg så han får vara hos sin pappa nu & kolla på sunes jul medans jag kanske får sova nån timme innan det är mattime för lillkillen igen.
Jag ska be Tobbe ladda kameran så jag ska ta lite bilder imorgon så ni får se här på bloggen sen. Och så ska jag försköka uppdatera mer också , för jag tycker det är lite tråkigt att de inte är så många som läser längre & kommentarerna har försvunnit helt nästan :/ tråkigt tycker jag. Men nu måste jag kila .

GOD JUL ALLA , VI HOPPAS ATT NI FÅR EN UNDERBAR DAG IMORGON.
MÅNGA KRAMAR / BEA & WIGGO. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av =):

God jul :) hoppas ni får en fin jul

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag läser din blogg varje dag om inte flera ggr / dag, jag är dålig på att komentera men vet aldrig vad man ska hitta på att skriva ? (:

3:e kommentar, skriven , av angelica:

God Jul :)

4:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

jag läser din blogg varje dag och kollar hela tiden efter nya uppdateringar, det är så himla svårt o veta va man ska skriva som kommentar. men nu kan jag väl säga att jag tycker din blogg är jätte bra och wiggo är grymt söt på alla bilderna =) hoppas ni får en bra jul, GOD JUL! =)

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Älskar att läsa din blogg och läser den varje dag, och är så nyfiken att kolla om du skrivit ngt mera :D, Wiggo är så sööt och det är ett sååå fint namn :) du verkar som en kanon mamma verkligen, beunrar dig fast jsg inte känner dig :) God jul och hoppas ni får en KANON fin dag :D KRAMAR

6:e kommentar, skriven , av H:

God jul!

7:e kommentar, skriven , av Bea:

GOD JUL PÅ ER ! :) & TACK FÖR KOMMENTARERNA!

Kommentera inlägget här :