26/7-07

publicerat i Allmänt;
Jag vaknade tidigt idag med en jädra värk i kroppen har väl legat på något konstigt sätt. Men jag är glad att jag vakna för jag hade sån hemsk dröm,  jag drömmer bara om bebis nu för tiden och det var ingen rolig dröm. Jag drömde att han/hon var sjuk och att det inte gick att göra någonting åt USCH aldrig mer vill jag drömma någon sånt . =/ Det får gärna vara några bättre drömmar om bebis istället , jag saknar dig sjuk mycket och vill att du är bland oss nu! <3 Idag är du exakt 28 veckor + 5 dagar och du börjar verkligen bli en stor krabat när du sparkar så ser man utanpå magen hur de gupplar hit och dit , det är verkligen helt underbart och se och känna.

Dom här månaderna som jag har gått runt med dig i min mage har vart fantastiska och jag älskar att få visa upp min bulle till mage , jag är stolt. <3 Jag vet att det är många som tycker att det är helt fel och sjukt det beslut jag tagit men det struntar jag i de får gärna ha sin åsikt om det, så länge jag är lycklig så kan ingen säga något som får mig att må dåligt. Vi vet vilket beslut vi gjorde och VI är glada över det beslutet och ångrar absolut INGENTING, jag vet många som tog det andra beslutet och ångra sig djupt visst det kommer mer chanser men jag tog den första. Och jag är överlycklig för mitt beslut <3 Det som vart lite svårt är väl det här med vänner , vissa säger att de saknar en och aldrig vill vara utan en men sedan aldrig hör av sig? Då har jag svårt och tro på de dom sagt innan. Jag behöver en vän , en riktig vän som jag alltid kan lita på , prata med och vill ställa upp för mig och som inte tycker jag är tråkig bara för att jag ska få ett barn , en underbar varelse. Just nu lever jag bara för bebis och älskling , min mamma pappa och syster , alla djur vi har. Men jag vill ha en till person att leva för EN RIKTIG VÄN!

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :