folkesta

publicerat i Allmänt;
var nyss på folkesta med tobbe & bella vi var inne på rusta och barnenshus , där köpte jag ett par små tofflor till bebis , skit söta . =D och när man får in där så vill man bara ha ALLT , men det går ju inte . tyvärr ! idag så hoppas jag på att mina kusiner ska ringa snart och säga att dom är på väg vill så gärna träffa dom , alvin & kasper dom små sötsakerna!=)
imorn är det måndag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på , kanske åka till västerås med mamma om hon kan sluta tidigare annars så ska jag väl börja städa & jobba lite .
Pratade nyss med Sandra Hyborg , hon ska åka till Cypern i natt åh fan va härligt jag vill också åka nånstans till ett varmt ställe bara koppla av & njuta av allt !

I morse så ringde bella kl 3 & sa att hon stått & vänta på en taxi i över 2 timmar nu för att få komma hem . sen vid halv 4 så kom det en , fyfan vad sega usch vad arg jag skulle bli . =O

Nee , nu ska jag kila vill ha mat är hungrig !=P

Ciao ! =D

Kommentera inlägget här :