hatar söndagar

publicerat i Allmänt;

Ja, jag verkligen hatar söndagar vet inte varför men har alltid gjort det tror nog det är för att de är sista dagen på veckan. =P

igår ? Vad ska man säga om det ? Fyfan vad sjukt , senare mot kvällen blev alla stup fulla (utom jag typ ) och dom låg nere på gräsmattan en efter en och sigge efter , HAHA! dom sjöng och dansa. ni skulle bara ha sett . Marcus & adde ( kusinerna) gick och la sig 7 i morse båda 2 helt utslagna i soffan . Fyfan det blev rätt lyckat fram mot kvällen/natten!=) själv så gick jag och la mig runt 2 halv 3 så är ganska trött just nu. har precis vart på barnenshus och jysk sen åkte vi till tobbes mormor snabbt , nu ska jag väl gå & lägga mig o titta film i think. =)

Här ska ni få se lite bilder.  det är inte alla men några utav dom. =P

   

  Första bilden är på syster , mig och tobbe . då hade inte festen börjat så därför såg de så "normala" ut ! =P

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nathalie:

hej gumman!!! usch vilken ful bild det var på mig!! haha hoppas allt är bra med er och tack så jätte mycket för en as trevlig kväll!!!!
hälsa la familia
kram

2:a kommentar, skriven , av bea =):

nej, den va inte ful =) tack själv hurö ! hälsa fyllot där hemma =P kramar

Kommentera inlägget här :