Identiska fyrlingar

publicerat i Allmänt;
var det någon som såg programmet om identiska fyrlingar som gick på 3:an? Usch, när jag såg det blev jag ju livrädd men jag är glad över att jag bara har en plutt i magen så jag slipper oroa mig för ännu fler. Det värsta var ju när man fick se när dom gjorde kejsarsnittet och hur dom tog ur barnen ur magen bara 29 veckor gamla , dom var tvungna att göra det annars skulle de aldrig ha överlevt. Och när jag såg hur stora dom var så tänkte jag " tänk att min unge är så där stor nu " 29 veckor . Fast jag är bara i 28 veckor men det kan väl inte vara så stor skillnad. ? När dom tog ut som stackars liven så började jag gråta , gud så söta dom var . så små , så hjälplösa . Men allt gick bra och dom fick komma hem 2 månader efter och alla var friska och pigga så programmet slutade ju bra iaf.
Men det jag tänkte på mest under programmet var när dom gjorde kejsarsnittet , jag har alltid velat göra det istället för "den naturliga vägen" för jag är så rädd för smärtan ( kanske låter dumt men så är det ) men det jag såg igår såg inte heller så smärtfritt ut och nu är jag livrädd verkligen. Man ligger ju och tänker nu är det bara 3 månader kvar och de går snabbt jag lovar tycker dom här senaste veckorna har gått i rekordfart . Men det som man längtar efter kommer ju snabbare och det är ju en stor fördel men nackdelen är ju då förlossningen ( iaf för mig ) . men det är nog en härlig upplevelse .   Vi längtar <3

Kommentera inlägget här :