Inhandla

publicerat i Allmänt;
Titta snabbt in på www.skopunkten.se och hittade ett par snygga skor . Som jag funderar på att åka och handla imorgon , bror på om jag orkar .


* Skopunkten 249 kr ;-

Tittade även in på www.laredoute.se sida och hittade en jättefin vit kofta från märket Cocoon 329 kr .Bilden går tyvärr inte att ladda upp. Men gå in på deras hemsida och titta , Cocoon är ett märke med snygga mammakläder.


Jag väntar på att farmor ska ringa och säga att vi kan gå upp och hämta smörgåstårtan så jag kan få äta någon gång för sedan ska jag fara in till stan , tobbe väntar på mig där  Idag har jag inte gjort något speciellt vart hemma och försökt att ändra utseende på min blogg , men jag är inte riktigt hajj på det där . Men jag hoppas det duger så länge !=) (?) .Imorgon så funderar jag på att gå ner på stan en sväng titta runt lite och så, jag har en liten lista med småsaker jag vill ha . tex :
-  Smycken tex. Örhängen, armband .
- Väska
- Randig tröja
- Någon fin tunika
- Stuprörsjeans ( mammamodell )
- Skor
sen är det ju en heldel fler saker jag vill ha , men man kan inte få allt . Men tänkte att jag kan nog köpa något av det här imorgon. Sedan måste jag börja spara lite pengar också till lilla bebis kommer . Tycker det är så himlans dåligt att man inte får några pengar i sommar bara för att man inte går i skolan och så måste man skaffa sig ett sommarjobb, tänk på dom som inte får tag på något ? Som tex JAG  .  men men , sånt händer . Ta hand om er !

Kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :