jädrans väder!

publicerat i Allmänt;

Vakna vid 11 idag och tittade ut genom fönstret jag hade hoppast på bättre väder än ösregn och sedan kom en genom blöt sigge vovve in genom dörren skit glad och skulle hälsa . haha underbar han är =) nu sitter jag här ( igen ) mamma lagar mat ska äta kyckling och nåt mer. sedan vet jag inte  vad som händer riktigt men jag vill åka nånstans istället för att sitta framför den där burken och bli fyrkantig. jag har faktiskt kollat lite på bilar idag på blocket och fastna direkt för en skoda fabia blå , AS SNYGG tycker jag iaf . =) och jag är inte den som kan nåt om bilar eller bryr mig om allt bilsnack tobbe pratar om hela tiden men den bilen var en höjdare (Y) . i like it !

Denna helg är det ju malmamarknad i malmköping så ska väl åka dit nån dag också om inte vädret är så här piss. =/ imorgon så vill jag åka och göra nåt med tobbe hinner ju knappt se honom han åker 5 på morgonen kommer hem vid 6-7 på kvällen äter och sen går o lägger sig. usch vad jobbigt jobb jag skulle ALDRIG klara av det , skulle dö av trötthet så slö som jag är ^^ 
Ne , nu ska jag gå för min syster har tydligen fått för sig att hon ska sminka mig. =P  kanske skriver mer ikväll om jag orkar. .

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :