Måndagkväll

publicerat i Allmänt;
Ja då var det kväller idag har jag inte gjort mycket alls har mest suttit framför datorn och legat i soffan och tittat på TV. Väntar nu på att filmen vi ska se ikväll ska brännas klart den heter ; När mörkret faller .  Har sett den förut med Madde och jag är bara tvungen och se den igen för den var så jädrans bra.=) ´
Har mått väldigt konstigt idag brukar vakna på morgonen och var väldigt hungrig men ack nej åt iallafall lite frukost och sen har jag nästan klarat mig hela dagen tog bara ett äpple på eftermiddagen och lite spagetti och köttfärssås. Ikväll har jag ätit pannkaka inte mycket men har iallafall ätit mår lite illa.  Men imorgon är det säkert som vanligt igen alltid hungrig mage. =P Ne nu ska jag kila och titta på filmen.
Ha en trevlig kväll allesammans.

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carrow:

BEA, jag vill se bild på din mage! =)
Lycka till med allt!

Kommentera inlägget här :