mmh

publicerat i Allmänt;

Sitter vid datorn medans alla andra sitter o dricker o skrattar. KUL ...... Och tobbe är full och beter sig som en aa jag vet inte vad  eller nåt blir så jävla irriterad. Fan vad han ska få igen sen när jag fyller 18 (nästa år) men då kommer han säkert säga att jag inte får gå ut skulle fan inte förvåna mig alls.
Visst är jag glad över bebisen tro inget annat men man är faktiskt 2 om det här och då tycker jag fan ocskå att han kan vara nykter och bara få göra de saker jag får .. fan så arg jag blir !! nu ska vi tydligen spela brännboll fast jag ska inte va med.

ha en bra kväll.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vet hur det känns .. :/ Hoppas du fick en okej kväll iafl . <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men det är Tobbe som sliter som ett jävla djur för att tjäna pengar också. Eftersom ni nu "är två om det" så kan ju du också jobba.. Right? Låt honom få ha det kul & slappna av oxå, annars kommer aldrig erat förhållande fungera..

Kommentera inlägget här :