mormor =)

publicerat i Allmänt;

Jag o Bella har idag vid matbordet konstaterat att vi har världens roligaste mormor, man kan säga att om man tycker att vi säger småkorkade saker så är mormor ÄNNU värre. Det är nog från henne vi har ärvt denna alldeles underbara egenskap;P  Och här har vi samlat dom bästa citaten läs detta & hoppas ni får en underbart skratt.

Min morbror o moster har tagit hand om en hund i ngr dagar o jag fråga va det var för hund:
Mormor:- Jaa va ska jag säga, den är svart o är korthårig med lite hår som hänger..

En annan gång ringer hon för att berätta att en kompis till mej´s mormor har blivit anfallen av en sån där hund med stort huvud, det visade sej senare vara en Rottweiler hon menade=Phaha

Eller när hon skulle förklara för Bella hur hennes nyinköpta ljusstake såg ut
Mormor:- Den är röd o stor upptill o sen blir den smalare...
Hmm....

Dom pratar om mormors diabetes o hon säger:

-Jag ska till en sån där diabetisk snart också.

Bella:-En vadå sa du?

Mormor:-Jaa men en sån där som håller på med diabetes, va heter det då en diabetist..

Bella:-Eee ingen aning, vadå är det en slags doktor lr?

Mormor:- Nää det är inge doktor! Det är ju en tjej!

Hahhahaha det va en dietist hon skulle till ifall ni undrar=)

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MIN MORMOR , hon är bara för goo <3<3



Och nu över till idag , JAG FICK EN MOBILTELEFON AV MIN ÄLSKLING !! tror ni inte jag fick den där rosa  Nokia 7373, JOO DET KAN NI GE ER FAN PÅ . Och jag och jag är helt GLAD !! =D muahaha, tänk om ni skulle ha en sådan pojvän ? världensbästa! Älskar dig baby mest av allt och snart blir vi 3 jag längtar så JÄVLA mycket!

  EN SÅDAN, DE NI ;) muahah!

Kommentera inlägget här :