Regn och rusk!

publicerat i Allmänt;
Usch vilket väder det är vill ju ha sol & sommar , Man kan ju tro att det är höst ute .
Jag sitter hemma på landet & väntar på att min kära lilla pojke ska sluta jobba ,
Han slutar kl 6 ikväll så är väl inte hemma förän kl 8 eller något sånt .


Jag som trodde att jag hade hittat ett par jeans igår på www.4mom.se  det visade sig att
det var för stora storlekar så det fanns inga som passade mig. Är det någon som vet någon
affär där det finns stuprörsjeans för oss med babymage ?

Jag kollade runt lite på internet igår på lite olika saker och hittade bl.a

 

* Rosa mobil modell ; Nokia 7373, VILL HA!
* Ett halsband från Dansa Pilgrim , snyggt.


Kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Som gravid ska du kunna ha vilka byxor som helst. Ett jättebra märke (kommer inte ihåg så kan återkomma med det) har skapat en slags förlängning av byxorna runt magen som du sätter fast i knappen. jättebra! kan kräva lite längre tröjor men det är ju ändå inne nu så ;)

Kommentera inlägget här :