Shopping !

publicerat i Allmänt;
Det märks inte att det var fredagen den 13:e för mig. =D idag så vaknade jag klockan 05:45 vet inte varför ? och jag kunde inte somna om . Istället så gick jag upp gjorde mig en kopp te och åt smörgås satt mig framför tv , för att sedan börja städa lägenheten lite . Runt klockan 10 så gick jag ner på stan , var inne på lindex köpte där ett par jeans och en vit fin skjorta helt perfekt var det . =) Sedan kom mamma ner på stan vi fixade mina glasögon så jag kan använda dom utan att dom sitter på snedden =P . Mamma åkte tillbaka till sitt jobb och jag fortsatte gå på stan ett tag , köpte mig ett par örhängen. Sen åkte jag och åt med mamma och pappa .
Efter det så åkte jag och mamma till tuna park där köpte jag en t-shirt på Gina Tricot faktiskt snygg och sedan 2 par skor.  Så har inhandlat en hel del nya saker idag , känns skönt nu behöver jag nog inte köpta något på ett tag ( får se hur länge jag säger så ) .
 Idag blev det alltså . ¨
* Ett par jeans
* En fin skjorta
* En t-shirt
* Örhängen
* 2 par skor.
Helt underbart !=) 

                             



Här är det lite sidor jag tittat in och tycker om  .

www.asos.com
Brittisk nätsida som snappar upp kändistrenderna blixtsnabbt ,
kopierar och manglar it till trevligt låga priser.
www.accessora.se
Lifestyle-shop där du hittar skönhetsprodukter , underkläder ,
smycken och väskor till både budget och lyxpriser.
www.nelly.se
Boråsbaserad nätbutik med fokus på underkläder och badkläder.
www.laredoute.se
Fransk postorderkedja som utöver egna märken tar in
designermärken och roliga gästspel.
www.netaprter.com
Dröm dig bort bland designerväskor från himlen
och klänningar du sett på hollywoods röda matta ...

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :