stan

publicerat i Allmänt;

Just nu så sitter jag och väntar på att Camilla ska sluta så vi kan gå ner på stan och käka lite. ( är på mammas jobb ) .. efter det så ska jag träffa Jonna och fika med henne , mycket trevligt!=) och ikväll blir det nog övernattning i lägenheten.
igår så kom tobbe hem kl 12 =O jag förstår inte hur han orkar jobba så jäkla länge från 7 på morgonen till kl 12 på natten, det är ju skandal ! =P och själv så latar jag mig, fikar, träffar vänner & sover. usch vad elak jag känner mig mot honom som får slita så hårt =/ min älskling <3 haha! Ne jag ska faktiskt börja "jobba" lite nästa vecka tror jag typ måla . städa osv. så jag gör någonting iaf . känns bara som tobbe får göra allt .. stackars han! (a)

jag säger som alla andra säger , du är ingen riktig vän! 

Ciao! =D <3

Kommentera inlägget här :