Tillbaks!

publicerat i Allmänt;
Ja .. nu är jag tillbaka igen med skrivandet. Har vart i lägenheten och som ni redan ( borde ) veta så har vi ingen dator där .=P
För nu sitter jag hemma i ärla i min ensamhet med syster & hunden Sigge. Vakna kl 11 ungefär för att mobilen ringde och gissa vem det var? CAMILLA!=D roligt att någon hör av sig iaf.

Tobbe gick upp halv 5 som vanligt och åkte till jobbet och han kommer inte hem förän kl 6 ikväll kanske, fan det är så otroligt jäkla tråkigt och sitta hemma och inte göra ett skit. Men när jag är i lägenheten när Tobbe jobbar så har jag sån jäkla tur att min käre granne madde finns precis över mig och så snäll som hon är så brukar hon komma ner till mig.=)
Tänk att det finns visst vissa människor som fortfarande tycker att man duger som vissa andra tycker att man inte gör längre bara för att man inte kan SUPA SKALLEN av sig och sånna saker =P Jag tycker bara det är onödigt dyrt och slöseri på hjärnceller och man märker på några att dom tappar kanske lite för många och borde trappa ner på det.  Och så kul kan de väl inte vara och dricka hela tiden? Titta på mig  ? och alla andra gravida människor som lyckats hålla oss i 9 månader, jag har iaf överlevt  och har iaf några hjärnceller ( haha jag är ju lite trög ) Och jag tänker bara på det fina jag får om 14-15 veckor så är du med oss <3

Bebis 25 veckor + 3 dagar. Snart är du med mig & tobbe + alla andra här på jorden .

Ha det underbart , ciao ! =D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

14 - 15 veckor kvar bara ? shiit , vad snabbt tiden går ! :D en liten fika på torsdag kanske ? :)

Kommentera inlägget här :