Tingsgården

publicerat i Allmänt;
Idag ska vi ut och äta på tingsgården, det heter väl så ? Iallfall vi ska dit och äta idag med farmor som fyllde år i torsdags. Sen så ska jag in till lägenheten och sova där i natt .Tobbe ska ju upp och jobba halv 6 så . Fan att han orkar alltså , jävligt trist för mig och sitta hemma och glo tills han kommer hem och det lär jag ju få göra eftersom mina "vänner" skulle höra av sig och vi skulle ju hitta på nåt och grejer, men konstigt så har hon/de inte gjort det .? HAHA, usch vad jag skiter i dig totalt nu. ALDRIG mer vill jag veta av dig , jag som var kallad "bästevän"  IN MY ASSSSS . Riktig jävla bullshit .. ne nu ska jag kila & äta frukost innan jag dör av svält . =P typiskt mig.

Bebis , 25 veckor + 1 dag, saknar dig! (v)

Tobbe , love you!




Där va min bebis i vecka 20 , och den är MKT STÖRRE NU .

image40

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

då tar vi en fika medans vi väntar på våra män ! :P

2:a kommentar, skriven , av sandra:

fin mage :'D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fint med mamma mage=) Och du, strunta i allt negativt omogna människor säger!

Kommentera inlägget här :