2 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
älskling kommer hem om 2 dagar , skönt de ska bli och få träffa dig. <3


Det var väl ingen höjdar kväll igår direkt, fick illa nog följa med mamma och pappa till Svalboviken där en av deras vän bor som hade "festen" . Det var bara vuxna där och massvis med små barn som drog pappa i öronen, vilket jag tyckte var roligt roligt =) Hunden Sigge fick såklart följa med och han hade nog världens bästa kväll med alla barn som ville spela fotboll med honom som han verkligen älskar, han är ju bara för SÖT . Åkte hem vid halv 12 ( på natten )  för pappa lovade mig att vi inte skulle vara där så jätte länge och den här gången så höll han vad han sagt. Ovanligt han brukar i vissa fall vilja vara kvar till ALLA har åkt =P


I veckan så vill jag åka till Stockholm med mamma och shoppa , hon har lovat mig att vara ledig någon dag under dom här 2 veckorna som tobbe var borta men blev det så ? Nej. Så hon får se till att vara ledig någon dag den här veckan så vi kan hitta på något .

Idag så blir vår lilla krabat 24 veckor +  0 dagar . =)


Nu ska jag gå och titta på film eller TV bror på om det finns något roligt , Ciao! (v)

image35


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fayya:

Grattis på 24:e veckan =)

Kommentera inlägget här :