7 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
Nu är det bara en vecka kvar tills du kommer hem, dagarna går snabbt även om jag nästan bara i största delen suttit hemma. men idag var jag faktsikt på stan med rebecka & lisa vi fika , sen kom martina ner så vi tralla runt på stan lite ! =) sen nu sitter jag hemma , prata nyss med älskling i telefonen men började tjaffsa så jag la på =/ orkar inte med sånt onödigt skit tjaffs. jag älskar dig och det vet du <3 , jag saknar ju dig varje sekund .
jaha , snart kommer syster hem från Cypern kommer hem i natt & hon har tydligen haft det jätte bra vad avis jag blir! =P vill också åka till något varmt ställe iställ
et för att sitta här hemma & spolas bort av all regn..


Ne, nu ska jag gå & äta stuvade makaroner & bacon.

ciao ! =D


image29

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Älskar dej syster yster!!

Kommentera inlägget här :