älskling :'( <3

publicerat i Allmänt;

vakna i morse kl 8 med min älskling. åkte till arlanda vid halv 10 , när du skulle säga hej då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna fan vad jag saknar dig. hur ska jag kunna vara utan dig i 13 dagar? just nu sitter du på planet till kina & är framme kl 7 imorgon bitti svensk tid & jag saknar dig så fruktansvärt mycket .. nee nu kommer de tårar igen, fan i helvete kan inte vara utan dig ALDRIG .. kom hem!! <3  imorgon så ska jag till barnmorskan som du ville att jag skulle gå eftersom vår bebis inte rört sig på ett tag. sen ska jag bara åka hem & vänta på att dagarna ska gå. fan jag är så J*VLA ENSAM!!!


älskling, du är mitt allt .
jag älskar dig över allt annat i hela världen.
det ska vara du&jag föralltid. och jag saknar dig
så fruktansvärt mycket. måste ha dig nära mig annars
kan jag inte leva, kan inte leva utan dig min älskling.
du är det finaste jag vet ,vackraste jag vet . (v)

Kommentera inlägget här :