Studenten -07 !=)

publicerat i Allmänt;
igår så tog min älsklng & kusin studenten,  grattis killar !=) först var vi på rekarne,  sen åkte vi hem till min kusin ett tag. vid halv 3 åkte jag & nattis för att hämta tobbe & adde (kusin) . sen kom vi tillbaka till kusin ,sen åkte vi med tobbe hem till honom åt lite satt & prata osv. sen åkte vi till adde runt 7 igen . sen åkte jag till lägenheten fick skjuts av frida på moppen där var tobbe . vi var där ett tag sen gick vi tillbaka till min kusin var där & dom dansa & hade sig riktigt kul & se faktiskt =P .. haha !  vid halv 1 var vi hemma igen , gick&la mig direkt sen vakna jag & var vaken hela natten pga skit ont i magen & ryggen låg & gnällde för mig själv hela natten , sen fick jag nog gick upp & tog en alvedon la mig igen men kunde inte somna om. till sist så somna jag till slut skönt =) idag mår jag iaf bra & har inte så ont .
snart ska jag & tobbe äta sen ska vi till tuna park & sen ska vi göra nåt ( en överaskning ) han fixat vet inte vad det är men är nyfiken =P .. hihi ! imorgon ska jag till tandläkarn sen ska skolan vara  i vilsta men jag funderar på att skita i det , vill vara hemma med min älskling han åker ju på tisdag till kina i 2 HELA VECKOR!! =(.. kommer att sakna min älskling jätte mycket, hur ska vi klara oss utan varandra i 2 veckor när vi inte ens kan vara utan varandra i 1timme? vi får se hur de går.  jag älskar dig mest av allt på hela jorden, du är mitt hjärta! <3
Och så fyllde vår bebis 22 veckor igår GRATTIS! =)<3

nu väntar jag på att tobbe ska komma hem igen han är & handlar med pappa i ärla .
puss&hejs!

Kommentera inlägget här :