Grattis ! :) (v)

publicerat i Allmänt;
Grattis säger jag till mig själv för att de gått halva tiden idag :)  om 5 månader är det beräknat att du ska ploppa ut  ( får väl se hur de går med den saken ;P ) ..  idag så ska jag vara ute i solen så mycket som möjligt  så man kanske kan få någon färg på kroppen :) ååh, herre min skapare (ha ha ) vad jag längtar till i sommar , vill bara sola & bada ta de lugnt & växa om magen. kommer bli en ensam sommar , tobbe åker till kina den 12/6 - 25/6 och sedan börjar han jobba i sthlm 26/6 så lär ju inte se honom så mycket i sommar.  men ska vara hemma & måla huset , får väl pyssla lite för mig själv då.

Nu ska jag gå & äta frukost , Tobbe ringde & väckte mig kl 10 :O .. vilken jävel ;P  haha !

SOMMAR - 07 , LÄNGTAR <3

image16

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

grattis sötnos! (:

Kommentera inlägget här :