Söndag !

publicerat i Allmänt;
jag har inte gjort mycket denna helg. bara tagit det lugnt  och nu sitter jag hemma hos mig och gör absolut ingenting.. ska klippa mig snart tror jag mitt hår är SÅÅÅ slitet. sen ska jag plugga lite också. är NÄSTAN klar med allt.. skönt att skolan snart är över så jag får mitt sommarlov som jag längtat efter så länge! jag ska måla huset i hemma och lite annat , träffa vännerna också :) Tobbe ska till kina & sen ska han jobba i sthlm så lär inte träffa han så mycket. jag har iaf bestämt mig för att bara vila ut mig & sola i sommar , sen jobba lite såklart så man får ihop några slantar. nej , nu ska jag gå ut i det fina sommarvädret, fast det blåser ganska mycket..

ha det så bra alla..

kärlek till dig (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

bea, är det sant? är du gravid ? :O

Kommentera inlägget här :