Äntligen!

publicerat i Allmänt;
ja säger verkligen ÄNTLIGEN att Sam åkte ut idag , fan han borde ha åkt för länge sen.

T kom hem med Wiggo precis innan idol började & såklart så glömde han skötväskan hemma hos honom med kameran i så jag får väl lägga in bilderna på Wiggo direkt när vi hämtat sakerna så får ni se hans Tiger dräkt .

nu sitter jag & skrattar för mig själv för jag hörde bara en dunns nyss & så gick jag & kolla vad det var för något & där låg T på golvet han halkade på mattan, HAHAHA! jag kan inte sluta skratta sitter här för mig själv.

ska sova , god natt !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

JAAAAAA jag blev skitlycklig när han åkte ut, tänk att man kan bli så engagerad i ett tvprogram ! :D :P

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja jag blev med så glad över att sam åkte ut :D, kram emmape lunar :P

Kommentera inlägget här :