Julafton

publicerat i Allmänt;

Nu så tror vi ( jag & T ) att vi har kommit fram till att Wiggo ska önska sig pengar i julklapp istället för massa saker han har så himla mycket & det är väl bättre att han får pengar som man kan sätta in på hans konto ? Vi tycker nog att det blir bäst så för då har han kanske några hundra sen när han blir lite större när han vill ha en cykel eller vad han nu vill ha :)
Själv så önskar jag mig mest kläder & en rosa kamera. Men får väl se vad tomten kommer med i år man kan ju inte ta förgivet att man får lika mycket julklappar i år som man fick förra året eftersom man har en till i familjen nu också & det är väl underbart ? :) Jag tycker verkligen det . Wiggos första julafton , herregud vad jag kommer ta bilder han kommer ju se stjärnor till slut av allt blixtrande av kameran. haha!  Man kan ju iallfall säga att jag längtar sjukt mycket till julafton & till snön kommer, det är så himla mysigt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av j:

ååh, jag längtar med..

2:a kommentar, skriven , av elin:

Låter som en bra lösning, pengar är ju alltid bara att ha =)

Kommentera inlägget här :