Onsdag

publicerat i Allmänt;
Imorgon kommer mamma & pappa hem ;D

Den här natten har vart väldigt jobbig Wiggo var hur pigg som helst & ville absolut inte sova. Men men , så är det ju när man har en liten bebis :) Idag så har jag inte gjort så mycket är väldigt trött så tänkte faktiskt bara ta de lugnt & så tvättar jag lite också så man får bort lite tvätt , plockat undan också efter mig igår tittade ju på Ugly Betty & moffade chips hm inte bra för figuren ;) Jag ska försöka hålla mig borta från allt sånt där faktiskt det känns som de inte är så bra för mig & jag får väldigt dåligt samvete när jag vet att jag ätit något sånt , haha!
Ikväll ska jag försöka hinna med & lägga ut lite bilder på Wiggo också , sen det jag köpte igår eller iallafall tröjan den var super snygg tycker jag ;D
Men men , vad ska ni göra / gjort idag  ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Idag var jag till frissan och klippte lugg :) Är hur nöjd som helst...nu är det din tur :)

2:a kommentar, skriven , av jonna:

jag har funderat på en sak, vad har wiggo för strlk på kläder ? :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

okej.. men 2år är rätt mycket ändå :P hoppas att det håller förevigt. All lycka till er och wiggo!

4:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Hello Bea=) Hoppas allt e bra med dig=) och lilla familjen=) Jadu, idag har vi haft årskurs nio dag i skolan, vi har hållt på med att förbereda för fullt denna vecka i skolan. Imorgon e d ju öppet hus oxå, så blir nog en ganska så händelserik skolvecka i a f, haha. Annars har d inte hänt mkt. Vi saknar dig i skolan=( Spec ja, Wahlbom o Malin, men d viktigaste e att du får vara med din Wiggo=) Hälsa honom från mig, och ta hand om dig=) / Caitlin

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

bea bea bea.. vilken affär hitta du benvärmare??

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Jonna ; - Wiggo har 56 nu men jag tror nog att vi snart får börja med 62 :)

anonym ; - jag hitta dom på lindex, så kolla där :)

7:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jag har bakat chokladbollar :) sen typ inge mer.

8:e kommentar, skriven , av johanna:

jag har vart på stan och handlat julklappar, sen har jag fixat mitt löshår jag har köpt haha, och sen nu mår jag illa :/ lite mindre kul men, aaa :) typ! kram

9:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Hej hej! Idag har jag vart på praktiken min på lasarettet
i köping så kul där :) hehe men är så trött knappt sovit något på 3 dygn vet inte varför heller :( men men blir vl bättre. Ha det bra

Kram Ulrika

Kommentera inlägget här :