Photoshop

publicerat i Allmänt;

Nu håller jag på att ladda ner Photoshop så nu ska vi se om det fungerar så jag kan göra någon snygg header. Fast grejen är ju .. jag vet inte ens om jag laddar ner ! Haha, jag är verkligen SKIT dålig på allt som har med datorer att göra . Men det laddar ner något iallafall sen om det är Photoshop eller vad det är , de är ju en annan sak :P

Wiggo min älskling ligger bara & sover jag förstår inte att han kan vara så trött lillkillen!
Ska försöka ta lite nya bilder också så ni får se & så får jag se om jag ska tralla upp till stallet
eller om jag blir kvar här nere är verkligen seg idag känns som jag bara skulle kunna sova ! Men men , nu ska jag sitta & vänta tills de laddat ner . Och så får vi se om det blir något med det hela , de märker ni väl ;) Har skickat mejl till olika personer & frågat om hjälp , snacka om desperat ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

hmmm,undrar om man jslv ska ladda ner det med. =) vill med ha det ju! söt bäbisen ä!!=) ha en mysig kväll!!

2:a kommentar, skriven , av andrea jonsson:

låten var riktigt fin:)

Kommentera inlägget här :