Städat

publicerat i Allmänt;
ja, nu har man städat hela lägenheten eller iaf dammsugit & plockat undan lite & jag känner mig riktigt duktig ;D T ska snart åka & handla lite så vi kan äta köttbullar & potatis med nån sås av nåt slag det är T som ska göra det får se hur det smakar det är säkert jätte gott (a)
håller på & tvättar för fullt nu så jag slipper göra det på några dagar  skulle vara riktigt skönt & få slippa det.
efter vi har ätit så ska vi åka ut till mamma & pappa antagligen så sover vi över där eftersom mamma är ledig imorgon & halva dagen idag så ska jag umgås med henne & resten av familjen.  halsen har blivit värre & jag tror jag har ett litet spår av feber vi får väl se , skönt & vara hemma hos mamma då för då kan dom ta hand om mig (a) . haha !  jag hoppas iaf inte att jag blir super duper sjuk för det orkar jag inte.  aja , nu ska jag lägga mig i soffan & vila ett tag för snart så vaknar väl wiggo också. just mamma skulle komma med vår matta sen den har vart inne på kemtvätt.

ha en bra dag !

Kommentera inlägget här :