BB

publicerat i Allmänt;
nu så har vi vart på BB återbesök & kollat om Wiggo gått upp i vikt & det hade han. Han vägde 2950g när han föddes sen dagarna på BB gick han ned till 2805g & det är helt normalt de vägde han när han åkte hem också & nu så väger han 2985g så han har gått upp bra sa dom :) gud va skönt det var att höra. & så var allt annat bra också , han hade ju lite gulsot när han åkte hem från BB men de har blivit lite bättre & de behöver inte behandlas eller något han ska helst ligga i solen om de lyser in genom fönstret.. aja , så var besöket :) jättebra & stolt mamma är jag.. <3

Wiggo ska äta om ca 1 timme sen så hade vi tänkt åka en sväng på tuna park ska köpa en till amningsbh så jag kan tvätta den här andra :P sen ska vi väl försöka få nåt i magen också , vad ska man äta idag då ? känns inte så roligt & ställa sig & laga mat men man vill ju inte leva på skräpmat varje dag heller för nu så är jag jättesugen på att gå ner & träna så jag kan stänga mina byxor , kan NÄSTAN de bara en liten pytteliten bit kvar. hehe ;) 

Wiggo blir en vecka idag också <3

all my love
från världens stoltaste mamma :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

vad han växer den lilla wiggo. vilket är bra. själv väntar jag på min bebis ska komma. tror den kommer på ditt bf datum :) det var väl den 13:e? kram karolina

2:a kommentar, skriven , av julia:

åh, han är så sööt! Hoppas allt är bra och att allt går bra med lille Wiggo =)

3:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Jättemånga gratulationer från Caitlins mamma (som följer din blogg, den är så spännande, med bebis och allt :-) )

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

japp han skulle komma den 13 ;)

Kommentera inlägget här :