Fredag

publicerat i Allmänt;
såg att jag skrev onsdagkväll igår när det var torsdag, herregud jag tror man är lite förvirrad va ? :P

fredag idag iallafall nu tar jag väl rätt dag? haha!
inatt sov jag helt underbart bra & de är jag glad för . vakna kl 9 sen kom min syster hit hon tog hand om Wiggo medans jag fixa iordning mig lite eftersom jag skulle till skolan & lämna lite saker , nattis kom efter ett tag också . sen gick vi alla 3 till Rinman & lämna mina böcker & dom tyckte att Wiggo var så söt & självklart är han det ;D sen gick vi hem igen & där hemma var Tobbe ,sen åkte vi till corner åt mat  alltså jag bella & tobbe + Wiggo & sedan till Coop forum där vi handla mat & sen till barnenshus snabbt för jag skulle kolla ifall jag hitta ? ehm , ja va heter de ? kommer inte ihåg (a) iaf , sen åkte vi hem & nu sitter vi här , kollar på "våra värsta år"  så jäkla tråkigt program för nu har jag sett det typ 100 gånger . hehe! ikväll ska vi bara ta de lugnt & kolla på idol . jag ska också  färga håret , hasselnötsbrun . det är brunt med rött i & jag hade det förut & nu vill jag ha det igen , men jag är inte riktigt säker. vad tycker ni ? .. 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emm:

Haha, du är inte den enda som är förvirrad. Jag märkte inte alls att du skrivit fel trots att jag läste det igår =)..Ha bra fredagskväll!

Kommentera inlägget här :