God kväll & God natt

publicerat i Allmänt;

Ugly Betty & House kollade vi på idag & vi fick besök också av adde & nattis dom hade med sig chips så vi satt & moffade det ^^ mycket bra bea när jag är så inne på att gå ner i vikt har lite dåligt samvete nu. haha :P men imorgon ska jag ju ut & rida så då kanske jag bränner bort dom där chips bitarna som jag åt + att jag hade tänkt gå ut & gå en powerwalk.  nej , nu så har jag tagit min andra huvudvärkstablett för idag & det har fortfarande inte släppt så jag ska väl gå & lägga mig nu & imorgon så ska jag sova läääänge om wiggo är på det humöret . tur att T är ledig imorgon så han kan hjälpa mig inatt & imorgon ifall han skulle bli lite bråkig men det är han ju nästan aldrig ,så snäll kille vi har :)

ska försöka ta lite bilder imorgon när vi är hemma hos mamma & pappa så ni får se våran lilla kille .& lite annat också kanske får se! nej nu ska jag gå & lägga mig. GOD NATT !

all my love

Kommentera inlägget här :