hemma

publicerat i Allmänt;
nu är vi hemma från BB & vi mår bara bra :) Wiggo sover just nu i sin pappas famn & snart är det dags för mat & sen ska jag försöka sova lite. Wiggo sover den mesta tiden & jag måste väcka honom varje gång det är mat dags ungefär var tredje timme. han mår bara bra & verkar vara jättenöjd , får se hur första natten blir hemma. imorgon så blir det en liten sväng med barnvagnen tänkte hälsa på min mormor & sedan gå över till tobbes mormor . min syster ska komma in imorgon också så hon får träffa honom.

nej , nu ska jag försöka väcka mammas lilla älskling & ge honom lite mat.

tack för alla kommentarer , jättegulligt & jag vet att han är jättesöt . hehe :) Vi älskar honom djupt.

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av madde:

grattis :)

2:a kommentar, skriven , av thessa:

Jag blir verkligen jätteglad av att höra att allt är bra! Hur känns det att fått hem honom nu? Måste kännas annorlunda att vara tre i familjen nu :)? Lycka till och ett stort grattis! :)

3:e kommentar, skriven , av Emily:

:D:D Det låter super bra!
Lycka till med allt nu hjärtat! Åhw :)<3

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

gud vad skönt att ha fått komma hem :)

5:e kommentar, skriven , av linda:

jätte stort grattis! (: hopas att allt kommer att gå bra! (: och hoppas du tar med han till skolan så man kanske kan få en glimt eller snegla lite fint när man går förbi(a) ha det såå bra! (:

6:e kommentar, skriven , av Emma:

Grattis Bea (och Tobbe), verkligen! Hoppas allt fortsätter att vara bra!!! :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

stort grattis till er. du vet att man inte ska väcka en björn som sover.? ;)låt han sova, han vaknar när han är hungrig.

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

hej, vore kul med en förlossningsberättelse om du har tid någongång?=) lycka till med allt!

9:e kommentar, skriven , av sannaa:

lycka till nu!

Kommentera inlägget här :