Lite om lördagen

publicerat i Allmänt;


Hej hopp! :)
Vaknade kl 10 idag helt av mig själv ingen Wiggo väckte mig & de brukar han nästan aldrig göra utan de är nästan jag som får väcka honom. :P dagen började med att byta säng kläder , diska & plocka undan lite här hemma. vid 11 så kom tobbes mamma hit med lite mat som hon hade handlat till oss som vi sa till. sen så åt Wiggo lite & sen gick vi till tobbes mormor åt mat där & så. sen gick vi till mina kusiner & hälsade på , frida , hennes kompis ,adde & nattis var där . vi fick 2 jättesöta mössor & en liten dräckt till Wiggo & jag tror han kommer bli skitsnygg i den ;) sedan så gick vi hem & nu sitter vi här & kollar på fotboll :/ snart är det nog dags för Wiggo att äta sen ska jag försöka tvätta lite. imorgon förmiddag så skulle min mormor komma & hälsa på , sen ska jag & tobbe åka till babyproffsen & köpa 2 pjamas till vår älskling sen ska vi åka ut till Wiggos mormor & morfar + moster . där ska vi äta mat , porterstek mmm MUMS ! ;)  sen ska jag lägga in lite mer bilder här på bloggen så ni får se mer av honom den där datorn är så jäkla seg så går ju inte att lägga några bilder . men hoppas ni får en trevlig kväll , själv ska jag , älsk & wiggo kolla på hip hip h*ra , fast Wiggo ska nog inte kolla på sånt :P

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Låter som du har kommit in i familjelivet Bea (: de är härligt o läsa att allt går bra. Längtar tills bilderna dyker upp =) Massa kramar till familjen Petterson Larsson<3

2:a kommentar, skriven , av Cissi Feretti:

Grattis :)

Kommentera inlägget här :