Lördag

publicerat i Allmänt;
jag ska börja med att gratta min vän Sandra som fyller 17 år idag , grattis gumman =) Och idag så var ju Wiggo beräknad att komma men han ville komma 2 veckor för tidigt istället men det gör ju inte mig något alls. =P
jaså lördag idag då & man har ju inte något planerat vad jag vet . mamma & pappa är fortfarande sjuka så det blir inge fotboll hemma hos dom , har ju inte 3an här i lägenheten så vi får väl åka & kolla på fotbollen någonannanstans men jag skulle nog klara mig fint ifall jag slapp kolla på den , de är nog mest tobbe som vill glo. är väldigt trött fakiskt men ska snart försöka fräscha till mig lite ta på mig andra kläder än bara mjukis & sminka mig lite då kanske man ser lite bättre ut , haha ! =)
nej usch nu tycker jag det börjar bli väldigt tråkigt att mamma & pappa är sjuka , varför just nu ? eller varför överhuvudtaget? saknar dom väldigt mycket & jafg hoppas att de går över snart så vi får träffa er .<3

aja, nu ska jag ta & fixa lite här hemma & så får jag skriva mer senare om vart dagen bär av. =)

Kommentera inlägget här :