Matlagning, haha

publicerat i Allmänt;

Idag så laga tobbe mat eftersom jag satt & ammade Wiggo & vi båda var jätte hugriga så gjorde vi makaroner & snitzel (heter de så ?) iaf .. tobbe är väl inte den bästa på att laga mat men de är ju alltid bra att han försöker men iaf , de blev jätte rökigt inne i lägenheten & jag fick lov & lägga Wiggo i sin säng eftersom han sov på soffan efter han ätit .  haha , 
sen ropa tobbe att maten var klar så jag gick & åt , när jag satt tänderna i snitzeln & börja tugga så var de som tuggummi , jag började as garva & de gjorde tobbe också . han trodde de va klara eftersom de va svarta på ytan. haha så vi satt & åt bara makaroner vilken lördagsmat va ? :D

jag ; - hur länge stekte du dom ?
tobbe ; - jaa iaf 30 sekunder & de va svarta på ytan .
jag; - as garvar .

Tobbe ; - vad är snitzel för djur ?
jag ; - jag vet inte , är det ett djur ?
båda ; - hahaha ..

vi är cp . stackars Wiggo ;)  asså de låter inte så roligt men de va skitkul & vi sitter & skrattar åt det nu. .
nej ska kila nu Wiggo sover igen & älsk & jag ska kolla på postkodsmiljonären , äta godis & passa på att ha de mysigt .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

haha vad är schnitzel för djur? ni är för knäppa=P saknar er,ses imorrn!!

2:a kommentar, skriven , av jonna:

haha vilka underbara kommentarer! jag vill komma och hälsa på, hör av dig när du har tid ork och lust ! :)

3:e kommentar, skriven , av karolina:

kollade in din systers blogg, vad söt han är. skönt att bli av med magen lr? vissa saknar den ju :p

4:e kommentar, skriven , av Emily:

Haha :D sköna ni är :) hahah

Kommentera inlägget här :