matlagning

publicerat i Allmänt;
denna gång så gick de rätt bra att laga mat faktiskt, inge misslyckat iaf :) haha!   Wiggo har också ätit & så slockna han igen , skitungen äter så mycket att han somnar direkt :P <3 ikväll så blev de inge fotboll jag sa åt tobbe att han fick åka hem till sig & kolla fotboll där men de ville han inte om inte Wiggo fick följa med men det är ju en självklarhet att han inte kan följa med om inte jag följer med eftersom de är jag som har maten. men nu är det dags för postkodsmiljonären & sedan är deal or no deal så de finns ju lite att kolla på för sen är det ju den där filmen som jag ska se  The wedding date . men jag kommer väl förmodligen somna innan men jag ska försöka hålla mig vaken & jag hoppas att Wiggo sover bra inatt så de inte blir som idag då han var klarvaken i 2 timmar & jag var jättetrött :P hehe. imorgon ska vi som sagt till min mormor & äta mat sen vet jag inte vad som händer , tycker det är så himla tråkigt när alla där hemma är sjuka jag ville ju hem & rida & träffa dom såklart , man blir så jäkla isolerad i den här lägenheten & så finns det ju inget & göra heller i den här stan. usch fan va ledsen jag blir :(
& usch vad jag klagar men det är såhär jag känner mig just nu , ledsen & ensam .

Kommentera inlägget här :