Onsdag kväll

publicerat i Allmänt;
då var det kväller igen , gud vad dagarna går snabbt .  fick lite besök nu ikväll av tobbes släktingar åt tårta & prata lite , vi var också fotomodeller ;) hehe!
nu har wiggo precis ätit & ligger i soffan bredvid mig ska snart lägga honom i sin säng . jag hoppas att man får sova i natt också för imorgon så kommer sköterskan hit & ska prata , kolla på wiggo & lite sånt. 

det var en som fråga om jag kunde lägga ut mer bilder på Wiggo men grejen är ju att de går inte på den här datorn utan jag måste lägga ut bilderna på min mammas & pappas dator & har ju inte vart där något eftersom de är sjuka men om de är friska så ska vi dit i helgen. & då kan jag nog fixa lite mer bilder . de får se till att bli friska nu så vi får träffa er vi saknar er jättejättemycket . jag är nog en mammagris det kan jag erkänna. <3 men så är de ju efter att ha vart hemma nästan varje dag till att inte träffa henne på några dagar :/ + att vi bor själva nu i en lägenhet tomt blir de ju :(
nu ska jag gå & göra mig lite natt klar .
god natt på er.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

lägg in meeer bilder :D

2:a kommentar, skriven , av Syster:

BEA, jag saknar dej!! O Wiggo förstås=) Jag proppar i mej vitaminos så jag ska bli frisk snabbt, kanske ses i helgen, annars kommer jag in o hälsar på nästa vecka, så kanske vi kan ta en promenix med mormor=) Älskar dej!! Pussa på Wiggo från mej!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas att din mamma & pappa blir friska, så vi får se lite bilder sen då :)

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

Vad kul att det går bra för er:)

Kommentera inlägget här :