onsdag

publicerat i Allmänt;

i natt så har Wiggo vart vaken jätte länge han skrek & ville bara ha mat . men tillslut somna han . :) han är så söt. sen kl 10 idag vakna jag och duscha åt frukost & lite sånt . sedan så gick vi till mamma & pappa för att hämta mitt arbete som dom har skrivit ut åt mig fast de blev hej & hejdå eftersom de inte mår så bra :/ sen gick vi till min skola lämna lite uppgifter  & träffa Sandra w åh har saknat dig gumman ! sen nu sitter vi här hemma & jag börjar bli lite trött . imorgon så kommer en sköterska hit & ska prata med oss & kolla på Wiggo de gör ju hembesök första gången så hon kommer kl 11 . :)  sen så ska jag försöka få tag på min barnmorska också så jag kan få tid & gå dit för att kolla hur magen är & lite annat på mig . :P aja , nu ska jag ringa min mamma . stackarn jag ringer henne 100 ggr om dagen haha men de är ju för att jag inte får träffa henne . :(
om de är friska i helgen så ska jag dit med wiggo och kanske tobbe också .

aja ,

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vore kul om du la ut någon ny bild på wiggo, han lär ju växa hur snabbt som helst!? =) man blir nyfiken!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Åhh va du på skolan och hälsade på i dag?
ville ju träffa Wiggo.!
måste få se honom nån gång ju,

Kommentera inlägget här :