Promenad :)

publicerat i Allmänt;

Wiggo & hans pappa vaknade vid hav 1 idag sen åt Wiggo & sedan tog vi alla 3 en promenad till Barnenshus de har ju flyttat till Sveaplan så nu är det ju gångavstånd dit mycket bra :) Vi var ute & gick i 1 timme om inte mer , jätteskönt att få röra på sig. Sen kom vi hem vi åt liten & sedan ville Wiggo också ha lite mat så de fick han & sedan somna han om igen. lilla gubben <3
Imorgon så ska vi över till min mormor & äta lite mat hon ringde mig & frågade , sen så hade ju jag tänk att vi skulle gå dit & kolla på fotboll ikväll men de skulle tydligen bort så dit ska vi inte men sen såg jag på TV att det är " The Wedding Date" på 4an kl 21.00 så jag är nog hemma & kollar på det istället ;D   Idag så fick jag träffa mamma en snabbis eller träffa & träffa vet jag inte riktigt men hon kom hit med lite mat som hon handlat åt oss sen så kom hon med kameran så jag kunde ta lite bilder på Wiggo som hon kunde ta med sig hem sen. Hon är fortfarande dålig men jag tror hon är på bättringsvägen men pappa är däremot fortfarande sjuk & har feber :(

nej nu ska jag krypa ner i sängen & vila ett tag känner att jag är lite trött , satt ju trotts allt uppe 2 timmar i natt & försökte få Wiggo att somna men han var ju klarvaken , haha lillskit ;)

Kommentera inlägget här :