söndag

publicerat i Allmänt;

Gud vad glad jag är för inatt har jag sovit SÅ bra :) Wiggo har sovit nästan hela natten , duktig pojk! vakna halv 10 han åt & sen gick vi upp . vi är ju hemma hos mamma&pappa i ärla sov här inatt . snart ska jag & syster gå ut & gå en raskpromenad så man blir av med några kilon någon gång , fast igår när jag kollade så hade jag gått ner ytterligare 2 kilo & fick på mig ett par jeans i storlek 36 , de börjar närma sig nu :) ska äta proterstek idag också , mm i love it !  vilken helg med god mat & mysigt sällskap , säger man så ? allafall de har vart super skönt att vara här.

nu ska jag gå & ta på mig lite kläder !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Vad skönt att lillpojken börjar sova bra om nätterna nu. :) Jag kanske borde berätta vem jag är, som läser din blogg hela tiden. Jag är en kompis till Johanna Petersson, som nu har fått sin lilla flicka! :) Lycka till med Wiggo, jag ser fram emot att läsa hur dagarna framöver går!

2:a kommentar, skriven , av B:

okej vad roligt att du hittat hit & jag hoppas att du fortsätter läsa också. Lycka till själv :)

Kommentera inlägget här :