torsdag

publicerat i Allmänt;
hejhopp !
idag så vakna jag runt 9 hoppade i duschen & plockade undan lite eftersom vi fick besök av barnavårdscentralen heter de så ? iaf , så kom det en dam hit som hette Inger hon gav oss lite information om ammning , säkerthet , hälsokontrollerna & sånt . :) sen kolla hon på Wiggo & hon tyckte han såg så fin ut . hehe.  klart han är tänkte jag ;) sen så åt Wiggo lite mat & då passade jag & tobbe att äta också. efter så tog jag en sväng med wiggo i vagnen till mammas jobb & lämnade en räkning :P haha . fast hon stod ett par meter bort eftersom hon fortfarande är sjuk . suck :(  nu har jag iaf precis kommit in genom dörren & de är verkligen piss väder ute regnar & löven flyger runt överallt.

imorgon så ska vi till barnavårdscentralen & mäta , väga Wiggo hoppas han gått upp ännu mer.  aja , jag berättar mer imorgon om det.nu ska jag lägga mig ner i soffan & försöka vila lite granna. kanske skriver mer senare bror på om jag har något att berätta (a)

all my love

Kommentera inlägget här :