Torsdag

publicerat i Allmänt;
gud vilken natt säger jag bara jag är trött som ett svin . Wiggo somna inte förns kl 4 i morse han hade ont i magen hela natten & jag tänkte vad är det för fel ? men sen så frågade jag mamma i morse vad de kan va för fel för han har ju fått minifomdroppar nu åt hans gaser i magen , visst de kanske inte hjälper på en gång men lite tycker man ju. & då kom vi på att det kan vara för att jag åt rålök igår när vi åt tacos & de kan nog stämma , jag tror nog faktiskt att de va därför för nu sover han som en stock. jag hoppas verkligen att han sover den här natten så man får sova lite. JUST ! jag ringde ju till BB idag & fråga om man kunde få hyra bröstpump ? men ack nej man måste ha ett "medicinskt skäl " & jag blev faktiskt lite förbannad då. för det första har jag ont & för de andra så skulle man ju vilja sova en natt åtminstonde. men men, de menar väl att man måste köpa en själv & de kostar 500 spänn :O in my asss , säger jag bara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Älskling, sitter här och kollar igenom din blogg. :) FYF*N vad han är lik dig beatrice, och väldigt lik tobbe också på något sätt. Jag hoppas jag får träffa er någon dag . saknar dig.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Älskling, sitter här och kollar igenom din blogg. :) FYF*N vad han är lik dig beatrice, och väldigt lik tobbe också på något sätt. Jag hoppas jag får träffa er någon dag . saknar dig.

3:e kommentar, skriven , av B:

självklart gumman ska du få träffa oss. så fort jag har lite mindre att göra . saknar dig massvis

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oftast behöver man inte ett medicinskt skäl, men visst, är de sura där så är dom... Bröstpump i affär kostar allt mellan 300-600...

5:e kommentar, skriven , av Marie:

apoteket har en handpump att köpa för ca hundra lappen

Kommentera inlägget här :