:/

publicerat i Allmänt;

jag vet inte vad det är med mig , det enda jag vet är att det är hormonerna som spökar i kroppen på mig. ena gången är jag jätteglad & så , andra gången är jag skitförbannad & har lust att strypa någon & det är så jag känner nu utan någon anledning alls ? eller har jag det ? nej jag vet inte , jag vet ingenting .
just nu är jag så jäkla nere , ont i huvudet & känner mig så allmänt ful & klumpig. vill bara att bebis kommer ut så jag kan börja träna igen & få tillbaka min kropp jag saknar den! men vem skulle inte göra det om man gått runt såhär i 9 månader? det är nog ganska vanligt att man känner så då.

just de , de ringde nyss en tjej som ville köpa våran kattlåda & katt "klätterträd" som vi hade åt bosse förut så imorgon så kommer dom & hämtar det , bra med lite pengar 300kr är ju alltid något. & jag behöver köpa en amningsbh så det kan ju pengarna gå åt till..
men men , har precis kollat på idol & en liten del av Top Model STHLM . men nu är det dags för lite sömn om jag får någon sömn idag är väldigt dåligt på den fronten faktiskt.

& jonna jag lovar att skicka ett sms till dig när det är dags för mig att åka in till förlossningen så var inte orolig att du ska missa något ;D

tack så mycket för alla förslag på namn & ge gärna flera förslag.
& så måste jag säga tack åt alla som kommenterar så söta saker man blir verkligen glad :)

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av j:

jag vet hur det känns sötnos. man får tänka på det undebara fina man får för det! & tack, ett sms skulle verkligen sitta fint när det är på g :)

2:a kommentar, skriven , av Karolina:

Hej Bea! Bellas kompis som är här och snokar, hoppas det är ok :) Nära till bebis nu, hoppas allt går bra och att ni snart har lilla krabaten här! Kämpa på bara, hehe. Kram Karolina

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Karolina :) jatack, allt är helt okej. kul att du också hittat hit & jag hoppas verkligen att h*n kommer ut snart börjar bli jobbigt & gå runt såhär , hehe:P tack. kram!
/ bea
jonna ; absolut klart jag skickar ett sms :)

4:e kommentar, skriven , av Marie:

när du köper amningsbh , tänk på att köpa någon/några storleker för stor för sen när mjölken rinner till blir tuttarna stora som meloner (:

Kommentera inlägget här :