Bea 38'

publicerat i Allmänt;
ja, det är 38 dagar kvar till beräknad BF & så får man ju såklart se när h*n vill komma ut . men jag hoppas att jag verkligen inte går över tiden för de skulle jag nog aldrig orka för nu har jag väntat & väntat hur länge som helst på dig älskling & jag vill att du ska komma NU. jag har hört av dom gått över beräknad BF att en dag känns som ett helt år ungefär & jag vill inte ens tänka tanken på hur de skulle kännas så jag hoppas att h*n kommer när h*n ska eller tidigare det gör ju inte heller något :) skulle helt vilja börjar få värkar redan idag det skulle inte göra mig något alls.

ikväll så har vi ätit tacos som jag skrev i förra inlägget & tobbes kompis Johan också . sen har vi kollat på idol & herregud vad jag älskar det programmet. ;) haha! iaf så är tobbe & johan nere & bastar nu sen så tror jag att vi skulle kolla på " simpsons the movie " eller vad den heter tobbe har iaf laddat ner den. för den jag ville se är inte färdig laddad & tobbe trodde att johan hade filmen men de hade han tydligen inte , men skit samma ! ;D  imorgon så börjar vi kl 10 så det blir lite skönt med sovmorgon & sen så har jag bara 2 lektioner & sen ska vi på föräldrarkurs igen & det blir tredje gången sen är de bara en gång kvar. sen är bebis i stortsätt ute ( hoppas vi ) nej , nu ska jag lägga mig ner i soffan & kolla på filmen som är på 6an med Josh han är grymt snygg ;) haha , hörs imorgon & god natt .

v 34+4 <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

aaah helt galet, snart är lilla bebis utee ! :D <3

2:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Hahahahaha, Bea, Va tyckte du om kinesen som sjöng I dont wanna miss a thing? Ja vill gifta mig, hahahahahahahahahaha, driver inte? hahaha

3:e kommentar, skriven , av Bea =):

haha, ja fyfan han var ju dåligt het. ( eller inte ) . fyfan så vissa skämmer ut sig, jag typ asgavar här hemma.

Kommentera inlägget här :