Bebis 13/10 - 07

publicerat i Allmänt;
jag är i vecka 35
jag är i månad 8
antal veckor & dagar ; v 34 + 1
antal dagar kvar till förlossningen ; 41 dagar
storlek på barnet ;cirka 44 cm lång och vikt cirka 2200 g.

nu är det inte alls lång tid kvar & jag börjar känna pirret i magen & så har jag fått nojja om att allt måste fixas i lägenheten , rensa förrådet i källaren & förrådet i lägenheten & städas i minsta detalj överallt. fast jag själv vet att om man städar jätte noga nu så kommer de ungefär se likadant ut om nån vecka igen , haha . inte för att vi har stökigt men just de här med att rensa saker som bara ligger & skräpar.  

gud, jag pratar med någon på lunar nu som ställer ungeför 100 frågor . typ ; går du inte i skolan ? hur ska du göra sen då? m.m.lite roligt faktiskt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Åh vad spännande med bebis! Lycka till, även om det var ett litet tag kvar!

2:a kommentar, skriven , av emmely:

Hej. Lycka till med bebisen.

3:e kommentar, skriven , av Bea =):

tack !=)

Kommentera inlägget här :